.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ناپديد شدن تعدادي از دانشجويان در ارتفاعات تنكابن

پس از گذشت سه روز از آخرين خبر از گروه هشت نفره صعود‌كننده به قله خشمه چال تنكابن، تلاش براي پيدا كردن آنان همچنان ادامه دارد.

ظهر روز جمعه گذشته يك گروه هشت نفري از دانشجويان دانشگاه تهران در حالي كه از صعود به قله 4 هزار متري خشمه چال واقع در جنوب تنكابن و شمال قزوين با خوشحالي از طريق تلفن همراه از صعود خود خانواده‌هايشان را مطلع كرده بودند، قصد داشتند از طريق منطقه عسل محله واقع در پايين دست مراجعه و به خانه بازگردند اما تا امروز اثري از آنها پيدا نشده است.

اين گروه كه متشكل از دو خانم و شش آقا بودند در منطقه‌اي مابين قله خشمه چال و محل مراجعه در منطقه 2 هزار مفقود و تا امروز اثري از آنها يافت نشده است.

‌از نخستين لحظات مطلع شدن از اين واقعه هيئت فعال كوهنوردي شهرستان تنكابن به رياست پرويز مشهدي تشكيل جلسه اضطراري داده و اقدام به تشكيل گروه‌هاي جستجو كرده‌اند و در حال جستجو هستند.

در خلال پيگيري‌هاي خبرنگار فارس در تنكابن فردي از تهران اعلام كرد يكي از كوهنوردان ديروز در موقعيتي كه احتمالا تلفن همراهش آنتن داشته است با خانواده تماس گرفته و اعلام كرده است كه به لحاظ سلامتي گروه سالم هستند اما جيره غذايي آنها تمام شده است و مشكل غذا دارند.

اقدامات جستجو و نجات از سوي هئيت كوهنوردي و هلال احمر شهرستان صورت پذيرفته و گروه‌هاي جستجو در حال گشت‌زني در منطقه هستند./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

غلامی 15 شهريور 1389
باید معاون سیاسی امنیتی یک تیم بحران تشکیل دهد وجوانان دانشجورا نجات دهد سه روز ناپدیدشدن هشت نفر انسان این چه مدیریتی است باید آقایان پاسخگو باشند اگر نمی توانند کنار بروند...افراد قوی تر مسئولیت را بعهده بگیرند..

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.046 seconds.